Satış Hattı: +90(312) 425 0 699 - Destek Hattı: +90(312) 425 0 677

RESTO TEKNİK ÖZELLİKLERİ

  • 10 ayrı salon ve her salonda 500 ayrı masada takip özelliği (bahçe, üst kat, vip salon)
  • Her masa için 10 ayrı alt adisyonun ayrıntılı takibi.  Ayrı (alman usulü) ödeme takibi, masa parçalama ve masa birleştirme işlemlerini kolay ve hızlı bir şekilde yapabilme özelliği
  • Masa adisyonlarının ve alt adisyonların maliyetlerini ayrı ayrı ve anında görebilme özelliği
  • İndirim, yuvarlama, garsoniye, özel fiyat artışı ve özel fiyat indirimi gibi esnek masa operasyonları
  • 16 ayrı ödeme tipinde işlem yapabilme özelliği
  • İşlem operasyonlarının tümünde kullanıcı bazlı yetkilendirme yapılabilme özelliği (iade, ikram, silme, tahsilât, masa tasıma, şubeye transfer, zayi, indirim, yuvarlama, garsoniye).
  • Akıllı kart, manyetik kart, parmak izi okuyucu ve RF kartlarla kullanıcı giriş işlemleri ve müşteri takibi işlemleri yapabilme özelliği
  • Cari bakiyeler, veresiye takibi özelliği
  • Gün, hafta, ay, yıl,  şube, tarih aralığı seçmeli, kişi sayısı, masa performansı, kazandıran ürünler, departman gelirleri, kasalar, ödeme tipleri vs. gibi standart ve ekstra kullanıcı tanımlı gelişmiş raporlama sistemi özelliği

 

Multi-Tahsilat Sistemi:

Hesabın bir kısmı nakit, bir kısmı kredi kartıyla veya yemek çekleriyle tahsil edilebileceği gibi, bir kısmı nakit bir kısmı döviz seklinde de tahsilatı yapılabilirsiniz.

Döviz Kasası Takip Özelliği:

4 ayrı döviz türünde tahsilât yapılabilir, yerel para birimi ile döviz arasında otomatik çevrim ve kasaları ayrı ayrı tutabilirsiniz.

Profosyönel Seviyede Paket Takibi:

Arayan numarayı görebilme, numara bazlı ve ayrıntılı cari kayıtlarının yapılabilmesi, arayan kayıtlı müşterinin önceki siparişlerini görebilme, ürün alma alışkanlıkları, sipariş sıklığı ve kişisel bilgilerini daha telefonu açmadan görebilme, müşterinin ödeme bilgileri, özel istekleri ve yol tarifi gibi bilgileri ayrıntılı hızlı, profesyonel ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.

Paket Servis Kurye Takibi:

Paket kuryelerinin hangi müşteriye hangi siparişi götürdüğü, kurye para üstü, kurye toplu tahsilât, kurye performanslarını raporlayabilirisiniz.

Müşteri Kartı (Crm ve Bonus ) Uygulamaları:

Müşterilere verilen müşteri kartları, tahsilât ya da işlem sonlandırma sırasında sisteme okutulmakta ve müşterinin işletmeye ne sıklıkla geldiği, hangi ürünleri tercih ettiği, uygulanıyorsa birikmiş bonusları gibi ayrıntıları takip edebilirsiniz. Müşterilerinizin kazandığı bonuslarını, işletmeye ait herhangi bir şubeden harcamalarını sağlayabilirsiniz. İsteğe göre müşterilerin özel günlerini takip edebilir ve o günlerde mail ve SMS ile kendilerine özel kampanyalar duyurabilirsiniz.

ERP Yazılımlarıyla Tam Entegre Çalışabilme:

Resto; ERP yazılımları ile tam entegre çalışabilme özelliği sayesinde merkezdeki veritabanının cari, ürün ve hareket tablolarına online ulaşabilmekte ve direk bu veritabanı üzerinden işlemleri yapabilmektedir. Bu iletişim, müşteri tercihine göre tek yönlü ya da çift yönlü olabilmektedir. Tek yönlü sistemde ana ürün kartları ve cari karları merkezde, hareketler şubede bulunmakta; çift yönlü sistemde ise, hareket tabloları da merkezde bulunmaktadır. Bu durumda Resto, Merkezi ERP yazılımının orijinal bir parçası şeklinde birebir uyumlu çalışabilmektedir. Sistem, iletişim kesintilerine karsı offline çalışabilme özelliğine sahiptir. Bu modülde desteklenen üçüncü taraf ERP çözümleri: LOGO, NETSIS ve MIKRO’dur.

PDKS (Personel Devam Takip Sistemi):

Personelinizin işletmeye giriş-çıkış saatleri ve işletmede kalma sürelerini ayrı ayrı takip edebilir ve çok şubeli isletmelerde bu bilgiyi MYCELL modülü sayesinde merkeze iletilerek raporlayabilirsiniz. Raporları kişi, şube, gün, ay ve tarih aralığı bazında alabilirsiniz.

MRP (Malzeme İhtiyaç Planlama):

İşletmenin stoğundaki mevcut ürünün ne kadar daha yeteceği, bir sonraki siparişin gelme süreci, bu süre içindeki muhtemel satış rakamları, gelecek ürünün raf ömrü ve geldikten sonraki günlerde muhtemel satış miktarı gibi olasılıkların yönetilebileceği karar destek modülü (bu modül İşletme sahiplerinin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilmektedir).

Üretim - Reçete - Maliyet:

3 boyutlu reçetelendirme (reçetelemesi yapılan yarı mamullerden mamul reçetelerinin oluşturabildiği esnek, gelişmiş, uygulanabilir ve kolay üretim sistemine) sahiptir. Resto’da çeşnilerin de reçeteleri girilebilmektedir. Bu da her ürünün farklı özellikteki çeşitleri için ayrı ayrı reçete girmeyi kaldırmakta ve işletmeye daha az sayıda personelle, kullanılabilir bir sistem sunmaktadır. Örneğin bir ürünün yarım, bir buçuk, duble ya da mantarsız gibi farklı çeşitlerini ayrı ayrı reçetelendirmenize gerek yoktur.

CESNI Sistemi:

RESTO’da çeşnilere fiyat girilebilmektedir. Bu da aynı ürünün, farklı özellikteki çeşitlerinde ayrı ürün tanımlamayı kaldırmaktadır. Örneğin 10 YTL olan omlet, mantarsız olunca 9 YTL ye otomatik düşmekte veya sosisli olunca 11 YTL ye otomatik çıkabilmektedir.

Bizerba Terazilerle On-Line Çift Yönlü Entegrasyon:

Tartılı ürünler kullanan işletmelerde tartı miktarı tüm ayrıntıları ile Resto’da ilgili bolüme gelmektedir. Teraziden yapılan karışık mamul tartımlar, ayrı ayrı çıkan barkotları okutma ihtiyacı olmadan hızlı ve kolay bir şekilde yapılabilmektedir.

Yazıcı Yönetimi:

Resto’da, mutfak, kasa, adisyon ve fatura çıktılarını ayrı dillerde alabileceğiniz özel sistem bulunmaktadır. Örneğin mutfak personelinin ITALYAN, kasa personelin TÜRK, ve müşterilerin INGILIZ uyruklu olduklarını varsayalım. Siparişler, mutfaktan İtalyanca isimleriyle çıkacak, kasada Türkçe isimleriyle görünecek ve müşteri adisyonu İNGİLİZCE çıkacaktır. Tüm bu karmaşık işlemleri, yapılan tercihler ve ayarlar ile ek bir uğraş vermeden Resto sizin adınıza yapmaktadır.

Yarım, Bir- Buçuk, Duble Porsiyon:

Resto’da ürünlerin yarım, bir bucuk ve duble porsiyonlarını ayrıca tanımlama yapmadan otomatik fiyatlandırılabilmektedir. Aynı zamanda bu tarz ürünlerin reçeteleri de belirlenen oranlarda porsiyonlarına göre maliyetlendirilebilmektedir.

Bağımsız Masa Numarası Sistemi:

Bu sistemde, müşterilerin oturduğu masa numaraları (yerleri) sabit değildir. Her masayı ifade eden masa kartları mevcuttur. Kişiler nereye geçerse kart onlarla birlikte geçer. Dolayısı ile masa no da taşınmış olur. Hesap alırken masa kartı sisteme okutulur ve masa otomatik bulunarak hesabına ulaşılır.

Masaya En Yakın Yazıcı Sistemi:

Çok katlı yada mekanı geniş işletmelerde masa bilgilerinin ve siparişlerin ikinci kopyalarının alınması gereken durumlar olabilmektedir. Bu modül kullanıldığında, siparişler ve hesap istekleri ilgili yazıcıdan çıkarken ayrıca ilgili masaya en yakın yazıcıdan da toplu olarak bilgi fişi şeklinde çıkabilmektedir.

Ürünler:

1000 adet ürün ve 900 adet çeşni ile esnek ürün tanımlama sistemi. Her ürüne çeşniler içinden ilgili olanları atayabilme özelliği (Bu bölüm sayesinde garson ile aşçının görüşmesi tamamen engellenebilmekte bu da işletmeye 10 kata kadar hız sağalmaktadır.)

Ürün Pasifleme:

Stokta kalmamış ya da bir şekilde gün içinde satışı durdurulmak istenen ürün işaretlenip, tüm sistem de satışı durdurulabilmektedir.

Özel Menü Sistemi İle Günlük Menüler Oluşturulabilir:

Bu modül, her gün menüsü değişen işletmeler için geliştirilmiştir. Gün içinde menü belirlenmekte ve masa üstü terminaller ve PDA cihazları, sadece bu menüyü kullanabilmektedirler. Ayrıca bu modül ile ikinci tip bir menü oluşturulabilir. İşletme içinde normal satışlar yapılırken sadece bu menüyü kullanacak bolümler oluşturulabilir.

Aynı Tabakta Sistemi:

Birden fazla üründen oluşmuş özel bir menü, tek tabak içinde ayarlanabilmektedir (yurt dışında çok yaygın bir sistem).

Öncelik Sistemi:

Resto’da; ürün bazında ayrı ayrı, ürünlerin ne zaman geleceği, hangisinin pişirilmeye başlanacağı, hangisinin hangisinden sonra yada önce geleceği gibi bilgilerin mutfağa sorunsuzca iletilebilirsiniz.

Fiyatı Sonradan Belli Olacak Ürünler Sistemi:

Bu tarz ürünler (Örnek: balık gibi) fiyatı tartılınca belli olan ürünler için kullanılan bir sistemdir. Alınan sipariş içinde bu tarz bir ürün var ise bu ürün diğerlerinden farklı olarak yazıcıdan barkotlu olarak çıkmakta ve teraziden tartımı yapıldıktan sonra tartılan miktar kadar fiyatı otomatik hesaplanıp masaya işlenmektedir.

Farklı Fiyat Uygulamaları:

Resto’da belli saat aralıklarında satışa yapılan ürünlerin farklı fiyatlarla satış yapması sağlanabilmektedir. Ayrıca sadece belli masalara, sadece belli müşterilere, sadece belli müşteri kartı olanlara, sadece belli salonlara, sadece belli kullanıcılara gibi verilen ayrıcalık ayarları ile satışlar farklı fiyatlardan yapılabilir. Bu fiyatlar sabit fiyatlar olabileceği gibi belli oranlarda indirim yada artırım şeklinde de olabilir.