Satış Hattı: +90(312) 425 0 699 - Destek Hattı: +90(312) 425 0 677

RESTO SEKTÖRLER

Resto Restoran Otomasyon Sistemi’nin modüler ve esnek yapısı ile çok geniş yelpazedeki konuk ağırlama veya satış noktası olarak çalışan işletmelere uyarlanabilmektedir.  Resto’nun modüller özelliği sayesinde işletmeler kendi yapılarına göre sadece ihtiyaç duydukları modüllerini etkin bir şekilde kullanabilmektedir.  Merkezi Yönetim Sistemi ile etkin bir şube yönetim takip ve tek merkezden yönetim sistemi ile tüm noktalarda takip sistemini sağlamaktadır. Ayrıca Franchise takip sisteminde kendi alanında bir ilke imza atmıştır.

 

Restoran

Masa sistemi, alakart sistemi ile çalışan restoran işletmelerinin tüm işletme ve yönetim faaliyetlerinin Resto üzerinden gerçekleştirilmesini sağlar. Ayrıca bir işletme içinde birden farklı modüller kullanılarak performans artışı sağlanmaktadır. El terminali ile sipariş toplama, kiosk uygulaması veya sadece kasa üzerinden takip sistemi uygulanabilmektedir. Farklı bölüm yada salonlara göre farklı fiyat uygulaması gerçekleştirilebilir. Masa takip sisteminin yanında FastFood (Hızlı satış sistemi) ve paket sistemi takibi gerçekleştirilmektedir. Müşteri memnuniyetini artırabilmek için müşteri kart uygulaması, Happy Hours gibi promosyonlar uygulanabilmektedir. Reçelendirme sistemi ile işletmenin anlık maliyet hesabı yapılarak takip edilebilmektedir.

 

Fast Food

Hızlı satış sistemi ile çalışan ve işletmelerin takip sistemini gerçekleştirir. Sistem genel olarak bir Pos sistemi (Kasada yer alan bilgisayar ) ve bir adet sipariş yazıcısından oluşmaktadır. Çalışma şekline göre sisteme üretim noktalarına yazıcı konularak dahil edilebilir. Ayrıca numara takip sistemi ile hazır olan sipariş pano üzerinden müşterilere duyurulabilmektedir.  FastFood işlemlerinde hız çok önemli olduğu için grup satış sistemi oluşturulmuştur. Tek tuş ile ürün grupları satılabilmektedir. (Örneğin Döner + Ayran + Tatlı ) Müşteri kart takip sistemi ve paket takip sistemi de kullanılabilmektedir.

 

Pastane

Masa takip sistemi ile çalışan işletmelerden farklı olarak tartlı satış takip sistemi sisteme entegre edilmiştir. Böylece reyon satışları ayrıca bir sisteme gerek kalmadan online olarak Resto üzerinden takip edilmektedir. Özellikle pastane işletmelerinde tüm noktalarda takip sistemi gerçekleştirilmektedir. İşletmenin yapısına göre masa takip sisteminde el terminali uygulaması, kiosk uygulaması,  hızlı satış ve paket takip sistemleri de kullanılabilmektedir. Ayrıca barkodlu ürünlerin satışı için sisteme barkod eklenebilmektedir.

 

Cafe / Bar

Cafe ve bar tarzı çalışan işletmelerin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilmektedir. Garson satışları el terminali veya kiosk üzerinden gerçekleştirilebilmektedir. Çeşni sistemi ile ürünlerin ayrıntıları fiyatlandırılıp ürün kalabalığı ortadan kalkmaktadır. Örneğin (Pizza ile mantarlı Pizza arasında bir fiyat farkı var ayreten Mantarlı pizza tanımlamak yerine Mantarlı çeşnisine bir fiyat tanımlanıp böylelikle ürünü istediğiniz fiyat üzerinden satışı gerçekleşebilir.)

 

Kuruyemiş

Kuruyemiş sektörünce bir olarak geliştirilmiştir. Tartılı ürün satışlarının online olarak sisteme dahil edilmesi ve kasa üzerinden takibini gerçekleştirir. Sistem terazilerdeki satış bilgilerinin anlık olarak kasadaki bilgisayara atılmasını sağlamaktadır. Ayrıca özellikle birden fazla şubesi olan işletmeler için ürün ve fiyat güncelleştirmeleri anlıktır. Örneğin 40 şube ve ortalama her şubede 2 veya 3 adet terazi olan bir işletmenin fiyat değişikliği güncellemesi sisteme bağlı kasa ve terazilerde internet hızına bağlı olarak ortalama 2 dakika içinde tamamlanmaktadır. Ayrıca sistem üzerinden barkotlu ve barkotsuz ürün satışı, veresiye işlemleri gerçekleştirilebilmektedir.

 

Paket

Paket takibi ile çalışan işletmelerde özellikle pizza satışı gerçekleştiren işletmelerde vazgeçilmez bir çözümdür. Caller ID özelliği sayesinde sistem aynı anda 2,4 veya 6 hat üzerinden gelen telefon bilgisini çözümleyerek müşteri kaydının otomatik olarak bulunmasını ve en son vermiş olduğu siparişlerin görüntülenmesini sağlar. Ayrıca kurye sistemi ile kuryelerin günlük performansları takip edilmektedir. Paket sisteminde bir CallerID cihazını aynı anda birden fazla bilgisayar kullanabilmektedir. Sistemin merkezi paket sistemine(CallCenter) ve merkezi müşteri takip sistemi (MyCRM) alt yapısı uygundur.

 

Butik Market

Orta ölçekli market, Büfe ve özellikle siteler içinde yer alan ve paket servisi yapan marketler için geliştirilmiştir. Barkotlu satış sistemi ve isteğe bağlı olarak paket servisi olarak çalışmaktadır. İşletme içersinde aynı zamanda bir restoran veya hızlı satış bölümü mevcut ise tek bir noktadan tüm satışların takip edilmesi ve raporlanması sağlanmaktadır. Sistem arka ofis kısmında modüler olarak online Logo,Netsis veya Mikro ile çalışmaktadır.

 

Call Center

Zincir işletmelerin tek bir merkez üzerinden aynı şehirde veya başka şehirlerdeki şubelerine paket siparişi verebilmelerini ve takip edebilmelerini sağlamaktadır. CallCenter sistemi sayesinde merkezi müşteri kayıtları şube bazlı paket satışları gibi bir sürü rapor alınabilmektedir. Ayrıca sisteme kayıtlı olan müşterilere bilgilendirme, promosyon ve özel günlerde SMS gönderilmesi sağlanmaktadır. Sistem üzerine alınan siparişler MyCELL aracılığı ile ilgili şubede yer alan Resto programına iletilmekte ve ilgili sipariş yazıcılarından siparişlerin çıkması sağlanmaktadır.