Satış Hattı: +90(312) 425 0 699 - Destek Hattı: +90(312) 425 0 677

DENGE SATIŞ SİSTEMİ

 

Dokunmatik Ekranlar İle Hızlı Satış Sistemi: Ekran tasarımının tamamı dokunmatik ekran ile kullanılabilecek standartlarda tasarlanmış, esnek ve kullanıcı dostu bir ara yüze sahiptir.


Aynı Anda 8 Adet Müşteri Takibi: Bir müşterinin işi bitmeden diğer müşterilerin işlemlerini takip edebileceğiniz çok fonksiyonlu satış sistemi. Örneğin; birinci müşteri aldığı ürünleri kredi kartıyla ödemek istedi. Kredi kartı provizyonu beklenirken diğer bir müşterinin ürünleri okutulup parası tahsil edilebilir. 

Terazi Entegrasyonu: Tartılı ürünleri olan müşterilerde karışık, üst üste yapılan tartımları, barkot çıkartmaya ihtiyaç duymadan direk satış ekranına alabilen terazi entegrasyonu. (Tatlı, kuru pasta, kuruyemiş vs satan müşteriler için)

Veresiye Takibi: Kasiyerlerin yetkileri çerçevesinde müşterilere veresiye kaydı yapılabilir. Veresiye müşterilerinden direkt para tahsilatı yapılabilir, ekstreleri görüntülenebilir. 

Multi Tahsilat Sistemi: Tahsilatlar müşterilerden 16 ayrı tahsilat tipinde tek seferde ya da karışık (bir kısmı nakit bir kısmı kredi kartıyla) yapılabilir. 

Kasiyer Yetkilendirme: İşlemleri yapan kasiyerler çok yönlü yetkilendirilebilir (İndirim yapabilme, veresiye yapabilme, ödeme yapabilme, dövizli tahsilat yapabilme, hesap birleştirebilme, iade yapabilme gibi) daha birçok yetkiyi kasiyerlerinize kendi işletme mantığınıza göre verebilir ve bu tektiler çerçevesinde yapılan tüm işlemlerin ayrıntılı raporları alınabilir.

PDKS (Personel Devam Takip Sistemi): Personelin işletmeye giriş-çıkış saatleri ve işletmede kalma surelerinin ayrı takip edilebildiği sistem. PDKS de manyetik kartlar, RF kartlar, akıllı kartlar veya parmak izi okuyucular kullanılabilmektedir. 

Dövizli Tahsilât: Yabancı uyruklu müşterilerin sık geldiği yerlerde dövizle ödeme kabul etme sistemidir. Müşterilerden YTL dışında 4 ayrı para biriminden ödeme kabul edilebilir, döviz alıp YTL para ustu verilebilir ya da bir kısmı YTL bir kısmı dövizli tahsilât yapılabilir.

Fatura Kesme: Müşterilere aldıkları ürün karşılığında departman bazında ya da ürün bazında tek tuşla direk fatura kesilebilir. 

Promosyon, İkram ve Bedelsiz ÜrÜn Satabilme: Kasiyer yetkilerine göre promosyonlu bazı ürünler bedelsiz satılabilir. Bu satışlar kasiyer bazında ayrıntılı raporlanabilir.

İndirim ve Yuvarlama: Kasiyerlere, yetkileri çerçevesinde indirim ve maksimum indirim oranı yetkisi verilebilmektedir. 

Çoklu Fiyat Uygulaması Sistemi: Sistemde her ürüne 6 ayrı fiyat tanımlanabilir ve bu fiyatlardan (yapılacak ayarlar, tanımlar ve yetkilendirmelerle) saate göre, müşteriye göre, kasiyere göre şubeye göre, satış noktasına göre, müşteri kartlarına göre, müşteri tiplerine göre (personel özel vs.) satış yapılabilir. 

Tek Ekranda Çoklu Departman Takibi: Birden fazla departmanı olan işletmelerde tek ekran üzerinden diğer satışlar da takip edilebilmektedir.

Müşteri CRM, Müşteri Kartı, Bonus ve Müşteri Bazlı Özel İndirim Sistemi: Müşterilerin yaptıkları alışverişler ve ödemeler verilen “Müşteri kartları” ile kolaylıkla takip edilebilmektedir. Müşterilere özel günlerinde mesaj ve e-mail gönderilebilmektedir. Müşterilerin alışveriş eğilimleri, sıklığı, en çok hangi ürünleri tercih ettiği gibi birçok bilgi bu sistem vasıtasıyla sorgulanabilir ve işletme bu bilgiler doğrultusunda, yeni strateji kararları alabilir, özel satış sistemleri geliştirebilir. Aynı sistemde “Bonus” uygulaması ile işletme müşterilerine alışverişleri karşılığında belli oranlarda bonus paralar kazandırabilir. Müşteri birikmiş bonusları ile alışveriş yapabilir. 

Barkotsuz ve Direkt Erişimli Ürünler Sistemi: Barkotlu ürünlerin haricinde ayrıca, 1000 adet direkt erişim ürünü tanımlanabilir ve tek dokunuşla satışı yapılabilir. Bu bölümde aynı zamanda barkotsuz ürünler de tanıtılabilmekte, hem barkot okuyucu hem direk ürün erişimi sistemde birlikte çalışabilmektedir. Gelişmiş ürün arama özelliği sayesinde, hem ürün kodlarından hem de ürün adlarından binlerce ürün içinde hızlı arama yapılarak satış hızlandırabilir.

Piyasada Mevcut ERP Çözümlerine Direk Entegrasyon: Bu kapsamda satışlar, kasalar, reçeteler, üretim, maliyet ve stok işlemleri yapılabilmekte, çoklu şubelerde veriler tek bir merkezden entegre edilebilmektedir (desteklenen ERP çözümleri: LOGO, MIKRO ve NETSIS). 

El Terminali Mal Kabul Sistemi: El terminali ile gelen malların kabulü yapılabilmektedir. Sistem ayrıca SAYIM modülü de içermekte ve bu verileri LOGO, MIKRO ve NETSIS e online olarak aktarabilmektedir. 

El Terminali ile Satış Sistemi: Barkotlu, barkotsuz ve direkt ürünlerin tümünü gezici personel işletme içinde sisteme wireless ile bağlı el terminallerinden MySYS MyMobile özelliğiyle satışını yapabilmektedir. 

MYCELL (Merkez ile Online Haberleşme): Yapılan satışların ve işlemlerin online internetten, cep telefonundan ve merkezden takibini sağlayan sistemdir. Aynı zamanda merkeze satışı yapılan ürünlere ait talep siparişlerinin program üzerinden iletilmesi bu sistem üzerinden yapılmaktadır. Şubede alınan tüm standart raporlar işlem yapıldığı anda internetten doğrudan alınabilmekte, şubeler tarafından verilen ürün siparişleri anlık merkezden raporlanabilmektedir.

DENGE Raporlama Sistemi (MYREPORT): Günlük, aylık ve yıllık olarak yapılan satış bilgileri program tarafından tutulmaktadır. Genel olrak tutulan bilgiler; satış toplamları, grup adet ve toplamları, ürün ve malzeme olarak istatistikler, indirimler, bankalar ve kasa bilgileridir. Eğer merkezi yönetim ile merkez bağlantısı varsa bu bilgiler merkezde tutulmaktadır. Ayrıca günlük olarak satış yapılan müşteri sayısı da program tarafından raporlanmaktadır.