Satış Hattı: +90(312) 425 0 699 - Destek Hattı: +90(312) 425 0 677

GÜR BİLİŞİM İŞ TAKİP PROSEDÜRÜ

“Plansız bir iş demiryolu olmayan lokomotife benzer “

 

SUNULAN YAZILIM ÇÖZÜMLERİNİN İSABETLİ, DANIŞMANLIK VERİMLİLİĞİNİN YÜKSEK, PROJE TAKİP VE PLANLAMA HİZMETLERİNİN KALİTELİ VE SATIŞI YAPILAN ÜRÜN PERFORMANSININ İSTENİLEN SEVİYEDE OLMASI; İYİ BİR ŞEKİLDE YAPILAN PLANLAMAYA BAĞLIDIR. YAPILACAK İŞİN MAHİYETİ NE OLURSA OLSUN MUTLAKA BİR KROKİ ÇIKARILMALI VE BUNA GÖRE ÇÖZÜM ÜRETİLMELİDİR.

Kurumsal çözümler İş takip prosedürü

Hizmet verilecek işletmenin büyüklüğüne, faaliyet alanına ve takip sistemine göre değişiklik göstermekle birlikte standart iş takip prosedürümüz aşağıdaki gibidir.

A. Fizibilite Aşaması

  • Hizmet verilecek işletmenin faaliyet gösterdiği sektörün ve işletmenin sektör içindeki rolünün tespiti.
  • İşletmenin faaliyetlerinin incelenmesi suretiyle iş ihtiyaçlarının belirlenmesi.
    • İş takip birimlerinin tespiti
    • İşin nasıl yapıldığı
    • İşin yapılmasında kullanılan dokümanlar ve raporlama şekli
    • İşletmeye ait mevcut yönetim ve muhasebe organizasyonu şeklinin tespiti
  • İşletmede varsa kullanılan bilgisayar ve bilgi iletişim sisteminin tespiti
    • Bilgisayarların donanım uyumluluğunun tespiti
    • Kullanılan işletim sisteminin ve diğer yazılımların çalışma performanslarının ölçülmesi
    • Mevcut ağ sisteminin tespiti ve çalışma performansının ölçülmesi
    • Kullanıcıların bilgisayar bilgi seviyelerinin tespiti
  • Toplanan verilerin analiz edilerek, sektör ve faaliyet organizasyon planının çıkarılması, ortaya konan çözümün ve takip edilecek prosedürün raporlanması.
  • Fiyat teklifinin sunulması
    • Bilgisayar donanımları ve ağ sistemleri oluşturma, yenileme, değiştirme fiyat teklifi
    • Sunulan kurumsal çözümlere ait fiyat teklifi
  • Çalışmalara başlanılması.

 

B. Çalışma Aşaması

  • Firma faaliyetlerinin incelenmesi
    • Firma faaliyetlerinin günlük olarak birim bazında incelenmesi (satış, satınalma, üretim, halkla ilişkiler, muhasebe, insan kaynakları, yönetim vs.)
    • Firma takip ve raporlama sisteminin incelenmesi
  • Firma personeli ve yönetimle toplantı yapılarak genel bilgi alışverişinde bulunulması ve konu hakkında genel brifing verilmesi.
  • Proje çalışma ekibinin oluşturulması
  • Oluşturulan kurumsal çözüm paketinin raporlanması
  • Önerilen yazılıma ait platformun hazırlanması ve yazılımın kurulumu
    • Programın çalışmasına uygun bilgisayar sisteminin, bilgisayar ağ sisteminin düzenlenmesi (gözden geçirme, yenileme, tekrar oluşturma)
    • Programın kurulması
    • Uyarlama işlemlerine başlanması
  • Eğitim, uygulama ve nezaret işlemlerine başlanması, safhalarının raporlanması
  • İşin teslimi